Generické systémy pro správu zákazníků nejsou pro svoji komplexnost často vhodnou volbou pro podnikatele. Musí na základě fungování CRM systému upravit jejich podnikání. Náš systém toto mění a nemusíte se upravovat vy, ale náš systém přizpůsobíme Vaším požadavkům.
Jednoduchý
Aplikace nabízí jednoduché intuitivní rozhraní, ve kterém se rychle zorientuje každý.
Přístupný odkudkoliv
Ať už potřebujete zapsat informace z mobilu, počítače, nebo tabletu, náš systém vám bude vždy k dispozici.
Na míru
Systém vám upravíme, jak si budete přát. Můžeme doimplementovat některé funkce, které jsou pro vás důležité.
Co systém umí?
Můžete si uložit kontaktní informace o vašich zákaznících, dokonce můžete zákazníky dělit na pobočky a následně jednotlivé kontaktní osoby.
Údaje si můžete ukládat i u dodavatelů.
Měli jste schůzku se zákazníkem (nebo potencionálním zákazníkem) a nevíte, jak si přehledně uchovávat informace, které jste probírali na schůzce? Bez obav. Do našeho systému si můžete uložit i informace o schůzce.
Do systému můžete ukládat i události, na které vás později upozorní.
Průběh zakázky od počáteční zmínky po vygenerování faktury obsáhne kompletně systém za Vás.
A spousty dalších věcí, napište nám (nebo zavolejte) a ukážeme vám, jak systém funguje a jak bychom ho mohli pro vás upravit. Email: info@datasession.cz, telefon: +420 774 275 224.