Collega CRM

Zefektivněte své podnikání s naším
moderním CRM řešením
Webová aplikace
ERP
Digitalizace
Main project image

Collega CRM je další z našich vlastních produktů, které jsme vyvinuli pro naše klienty s cílem zefektivnit a optimalizovat chod firmy. Collega je CRM systém, který Vám pomůže s evidencí zákazníků, s obchodními příležitostmi a provede Vás celým procesem obchodního případu.

avatar
Otto Vodvářka
BluEmi s.r.o. – Zakladatel
„Jsme velmi rádi, že můžeme používat tento CRM nástroj, který nabízí sledování kompletní obchodní příležitosti od prvního kontaktu až po dodání zboží s finální fakturou. Můžeme tak ušetřit náklady minimálně jednoho asistenta a zrychlit naše interní procesy.“

Představení problému

Collega měl zacíl pomáhat menším firmám specializující se na obchodování. Tyto společnosti spolupracují jak s tuzemskými firmami, tak i se zahraničními partnery v Evropě, Americe i Asii. Když se těmto obchodním společnostem začne dařit, často dojdou do stavu, kdy je obtížné efektivně řídit interakci se zákazníky. Bez centralizovaného systému pro kompletní správu interakcí se zákazníky či dodavateli mají potíže s kvalitním zpracováním a vyhodnocováním informací. Ty jsou nutné pro správný přístup k zákazníkovi a sledováním kompletní obchodní příležitosti. S cílem překonat tyto překážky vznikl systém Collega CRM.

Left image
Right image

Naše řešení

Po zavedení systému Collega ve vaší firmě všechny zmíněné problémy zmizí. Toto řešení vám dovolí z velké míry proces obchodního případu zautomatizovat. Klíčové body, které k tomuto vedou jsou:

  • Vytvoření centrálního systému pro správu interakcí se zákazníky. Díky systému Collega CRM byly všechny interakce se zákazníky zaznamenány, což týmu usnadnilo správu požadavků a včasnou reakci.
  • Automatizace procesu příležitostí, nabídek a obchodních případů vedly k velkému ušetření času a peněz. Automatické generování dokumentů odstranilo časově náročnou manuální práci a dovolilo týmu soustředit se na obchodní záležitosti.
  • Databáze produktů a jejich import ušetřil mnoho času, peněz a snížil celkovou chybovost.
Large image

Závěr a výsledky

Zavedení systému Collega může menším a středním společnostem pomoci zlepšit vztahy se zákazníky, zefektivnit prodejní procesy a získat cenné informace o chování zákazníků. Se správným řešením a efektivní implementací mohou společnosti z používání systému získat významné výhody. Collega je založen na subscription modelu. Pokud vaše firma řeší podobné problémy, o kterých jsme psali výše, rozhodně neváhejte se podívat na oficiální stránky icollega.cz a CRM si zde zdarma vyzkoušet.
Máte zájem o podobné řešení?
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme.