Collega CRM
moderním CRM řešením
Collega CRM je další z našich vlastních produktů, které jsme vyvinuli pro naše klienty s cílem zefektivnit a optimalizovat chod firmy. Collega je CRM systém, který Vám pomůže s evidencí zákazníků, s obchodními příležitostmi a provede Vás celým procesem obchodního případu.
Představení problému
Collega měl zacíl pomáhat menším firmám specializující se na obchodování. Tyto společnosti spolupracují jak s tuzemskými firmami, tak i se zahraničními partnery v Evropě, Americe i Asii. Když se těmto obchodním společnostem začne dařit, často dojdou do stavu, kdy je obtížné efektivně řídit interakci se zákazníky. Bez centralizovaného systému pro kompletní správu interakcí se zákazníky či dodavateli mají potíže s kvalitním zpracováním a vyhodnocováním informací. Ty jsou nutné pro správný přístup k zákazníkovi a sledováním kompletní obchodní příležitosti. S cílem překonat tyto překážky vznikl systém Collega CRM.
Naše řešení
Po zavedení systému Collega ve vaší firmě všechny zmíněné problémy zmizí. Toto řešení vám dovolí z velké míry proces obchodního případu zautomatizovat. Klíčové body, které k tomuto vedou jsou:
- Vytvoření centrálního systému pro správu interakcí se zákazníky. Díky systému Collega CRM byly všechny interakce se zákazníky zaznamenány, což týmu usnadnilo správu požadavků a včasnou reakci.
- Automatizace procesu příležitostí, nabídek a obchodních případů vedly k velkému ušetření času a peněz. Automatické generování dokumentů odstranilo časově náročnou manuální práci a dovolilo týmu soustředit se na obchodní záležitosti.
- Databáze produktů a jejich import ušetřil mnoho času, peněz a snížil celkovou chybovost.